З 1 серпня заяву на повернення помилково сплачених коштів можна подавати онлайн

Згідно наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2019 №60 запроваджується єдина автоматизована система створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем.

Порядок застосовується щодо повернення платежів, що належать державному бюджету, – з 01.08.2019.

Щодо платежів, які належать місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, новація почне діяти з 01.11.2019.

Таким чином, починаючи з 1 серпня 2019 року платники податків мають змогу подати заяву у довільній формі на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань по платежах, належних державному бюджету в електронному вигляді через приватну частину «Електронного кабінету», вибравши у меню «Листування з ДФС».

Робота у приватній частині Електронного кабінету виконується з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.