Закон про порівняльну рекламу набув чинності

11 грудня набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)».

Законом дозволяється порівняльна реклама – реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.

В рекламній продукції дозволяється відкрито порівнювати свій товар із продукцією конкурента, тобто використовувати порівняльну рекламу, яка може містити зображення, посилання на товар, торговельні марки чи інші позначення, під якими випускається товар, з яким здійснюється порівняння, комерційне (фірмове) найменування конкурента, діяльність чи товар якого порівнюються.

Втім, така реклама не повинна дискредитувати:
– якість однорідних (подібних) товарів інших виробників і продавців;
– діяльність інших осіб;
– репутацію торгових марок, комерційних (фірмових) найменувань;
– інші особливості конкурентів або місць походження товарів.