Як знайти свого державного виконавця – роз’яснив Мін’юст
/ 10 Липня 10:10
2 хв читати
Виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) включає сукупність дій визначених у Законі України «Про виконавче провадження» органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами.
Стягувач може обрати, до кого звернутися з виконавчим документом для примусового виконання рішення, – до державного або приватного виконавця.
Якщо у вас виникли запитання щодо автоматичного арешту коштів боржників, умов користування арештованими рахунками, визначення поточного рахунку фізичної особи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій, а також щодо зняття арешту з банківських рахунків, вам необхідно звернутися безпосередньо до державного або приватного виконавця. Кожен випадок є унікальним, а отже відповіді на низку запитань вам зможе надати тільки виконавець, який веде справу.
Коли вам приходить повідомлення про накладення арешту на банківські рахунки — контакти вашого виконавця або відділу Державної виконавчої служби ви знайдете саме в повідомленні. В першу чергу, звертатися необхідно за вказаними контактами.
Як знайти актуальні контакти державного виконавця? Розглянемо варіант пошуку на прикладі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ):
- Зайдіть на вебсайт Міністерства юстиції та перейдіть на вкладку «Вебсайти міжрегіональних управлінь юстиції» (там знайдете перелік міжрегіональних управлінь Мін’юсту).
- Оберіть міжрегіональне управління, до сфери управління якого відноситься ваша область, та перейдіть на його вебсайт.
- Зверху на головній сторінці міжрегіонального управління у вкладці «Про управління» оберіть «Структура управління».
- Перейдіть на вкладку «Територіальні відділи та контори» та оберіть «Територіальні відділи державної виконавчої служби».
- Знайдіть необхідний відділ ДВС (наприклад, у місті Києві) та зв’яжіться з відповідальними особами за вказаними контактами.
Також ви можете звернутися за єдиним номером телефону «гарячої лінії» органів державної виконавчої служби: 0 800 356 917. До функцій call-центру належать невідкладне вирішення порушених заявниками питань, які не потребують додаткового вивчення, або ж надання відомостей, які містяться в автоматизованій системі виконавчого провадження (надання реквізитів рахунків, контактних даних органів ДВС, суми заборгованості, підстав накладення арешту тощо). Телефонна гаряча лінія працює на прийом та розгляд звернень виключно у телефонному режимі.