Поскаржитися на відсутність мобільного зв’язку можна буде в Дії
/ 17 Грудня 16:33
1 хв читати
КМУ затвердив Порядок подання через портал та додаток “Дія” інформаційного повідомлення про відсутність мобільного зв’язку.
Мета – моніторинг якості та доступності зв’язку, формування пропозицій щодо внесення змін до законодавства, необхідних для розвитку сфери електронних комунікацій.
Порядок визначає механізм подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема, з використанням мобільного додатка “Дія”, інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг.
Нагадаємо, що у липні операторів мобільного зв’язку зобов’язали забезпечити працездатність мереж в умовах планового або аварійного відключення електропостачання щонайменше на 10 годин.
Мінцифри повідомило, що нова послуга з’явиться в Дії найближчим часом.
“Про проблеми зі звʼязком зможете повідомити максимально швидко, навіть якщо будете офлайн. Після того як зʼявиться інтернет, повідомлення надійде регулятору зв’язку. Ваші повідомлення в Дії допоможуть швидше визначати, де зв’язок працює нестабільно, щоб усунути цю проблему”, – пояснив Міністр Михайло Федоров.