Як діяти, якщо страхова компанія порушила твої права?

post-img

2 хв читати

Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій.

  1. Спочатку звернися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на «гарячу лінію» або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.
  2. Якщо питання не вдалося вирішити, ти можеш звернутися до Національного банку України.

Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.

Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності «Гаразд» за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna

Без автора