Укрзалізниця завершила впровадження єдиного цифрового вікна для вантажних перевезень

post-img

2 хв читати

До єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів з вантажних перевезень «е.Портал УЗ-Карго»вже приєдналося близько 2 тисяч замовників послуг та 5 тисяч користувачів.

З 1 липня Укрзалізниця припиняє роботу системи «АС Клієнт УЗ», яка використовувалася вантажовласниками з 2011 року дотепер.

«е.Портал УЗ-Карго» — більш сучасна та зручна альтернатива програмного продукту «АС Клієнт УЗ». Тут користувачі мають доступ до електронних сервісів для організації перевезень вантажів, можуть отримувати інші послуги, пов’язані з ними, а також інформацію про події та зміни.

Також «е.Портал УЗ-Карго» надає можливість проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, погодження замовлень на перевезення та інші супутні послуги, обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, у тому числі при вирішенні спірних питань, що виникли у процесі виконання перевезення та проведення розрахунків за них.

Окрім цього, «е.Портал УЗ-Карго» має сучасні засоби захисту інформації від несанкціонованих втручань у роботу системи та інших спроб зламу. При цьому АТ «Укрзалізниця» постійно проводить роботу з удосконалення роботи системи, і в подальшому нові електронні сервіси, пов’язані з вантажними перевезеннями, будуть розміщуватися в системі «е.Портал УЗ-Карго».

Інші сервіси, зокрема АРМ Вантажовідправника, і робота у власних системах користувачів послуг через сервер модуля узгодження будуть працювати й надалі.

Інформацію щодо вантажних перевезень можна отримати за телефоном служби підтримки «е.Портал УЗ-Карго» щоденно з 08:00 до 20:00 за тел.: +38 (044) 4652222

author-img

Femida.ua

редакція Femida.ua